loading...
کرد دانلود
محمد بازدید : 1234 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود بازی جی تی ای : ماجراهای شهر آزادی برای اندروید

دانلود بازی GTA Liberty City Stories 1.8 به همراه دیتا در کرد دانلود

دانلود بازی اندروید GTA Liberty City Stories 1.8

 

 

 

 

 

 

 

معرفی و بررسی بازی GTA: Liberty City Stories :

 


GTA: Liberty City Stories از آن دسته بازی هایی می باشد که دارندگان سیستم عامل های موبایلی مثل Android و iOS از عرضه شدن آن به وجد می آیند. این بازی در سال 2005 عرضه شد و از زمانی که بازی های سیستم عامل های موبایلی روند رو به رشد داشتند، کاربران هر سال منتظر عرضه شدن آن برای دستگاه هایشان بودند که با گذشت این چند سال و بی توجهی Rockstar Games کاربران نا امید شدند. اما GTA: Liberty City Stories در سکوت توسط Rockstar Games در فوریه 2016 برای Android و iOS عرضه شد. این حرکت سازندگان به نوعی سورپرایز محسوب می شود. اگرچه قبل از انتشار این بازی، خبرهای آن به بیرون درز پیدا کرده بود اما هیچ خبر موثقی تا چند وقت قبل از عرضه شدن به گوش نمی رسید.

نسخه موبایلی GTA: Liberty City Stories دقیقاً همان نسخه اصلی بازی می باشد که در سال 2005 برای کنسول های بازی PlayStation 3 , PlayStation 2 و PSP عرضه شد. این نسخه از بازی در واقع نسخه پورت شده نسخه اورجینال است اما بهتر است بدانید که تغییرات جزئی و بهینه سازی های مناسبی برای بخش گرافیکی بازی در نظر گرفته شده است. نتیجه کار بسیار رضایت بخش می باشد. بازی GTA: Liberty City Stories با گرافیک عالی و بهینه سازی بسیار خوبی همراه شده است و به شما تجربه بازی های کنسولی را القا می کند. به ویژه اگر این بازی را بر روی دستگاه های قوی تر با رزولوشن تصویری بالاتر مثل QHD و از طریق ارتباط DLNA یا HDMI در تلویوزیون های نسل جدید و همراه با یک گیم پد فیزیکی تجربه کنید! در این صورت احتمالاً به سختی می توانید متوجه تفاوت آن با نسخه کنسولی شوید. در مجموع باید گفت که گرافیک نسخه موبایلی GTA: Liberty City Stories از PlayStation 2 و PSP کمی بهتر به نظر می رسد.

بازی GTA: Liberty City Stories مثل دیگر بازی های مجموعه GTA حول محور شرارت های گنگسترهای آمریکا در ایالت های جنوبی این کشور می باشد. در GTA: Liberty City Stories که از نام آن پیداست، شما به شهری سفر می کنید که به خاطر بی قانونی هایش به شهر آزادی معروف شده است. شما در نقش شخصیت Toni Cipriani می باشید که بعد از مدت ها پنهان شدن به خاطر قتل یک مرد، به شهر Liberty City بازگشته است. طی این مدت، شهر به کلی تغییر کرده است. قوانین اجتماعی در این شهر جایگاهی ندارند و کسانی که این شهر را مدیریت می کنند، گنگ های بزرگ و خطرناکی هستند که همواره بر سر مالکیت مناطق مختلف این شهر در حال نزاع هستند.

تونی با یکی از این گنگ ها که توسط فردی به نام سالواتور لئون مدیریت می شود در ارتباط است و به نوعی برای او کار می کند. هدف لئون مثل دیگر گنگ ها، تصاحب کل شهر می باشد. تونی مأمور می شود تا با انجام مأموریت های مختلف، شهر را به تصاحب لئون و خانواده او در بیاورد. طی انجام این مأموریت ها، شما با شخصیت های مختلفی از جمله همسر لئون (ماریا) و مادر تونی برخورد می کنید. هر مأموریت دارای داستان خطی می باشد. در GTA: Liberty City Stories مثل دیگر بازی های سری GTA وسایل نقلیه نقش بسیار مهمی دارند. در GTA: Liberty City Stories می توانید از انواع ماشین ها، موتورسیکلت ها و حتی هواپیما و هلیکوپتر و … بهره مند شوید.

توجه: حجم فایل دیتای بازی بعد از استخراج از حالت فشرده تقریباً دو برابر می شود. بنابراین دقت کنید که حداقل باید 2 الی 2.2 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی داشته باشید.

 

 

 

 

 

محمد بازدید : 360 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی خزش بیگانه Alien Creeps TD 2.1.0 برای اندروید

دانلود بازی استراتژیک Alien Creeps TD 2.1.0 از لینک مستقیم

دانلود نسخه مود شده بازی Alien Creeps TD 2.1.0 در کرد دانلود

 

 

 

 

 

بسیاری از بازی هایی که برای اندروید عرضه می شوند، با این که حجم کمی دارند، اما به صورتی طراحی شده اند که کاربران به صورت ناخوداگاه جذب آن می شوند. یکی از همین بازی ها هم Alien Creeps TD می باشد که دارای گرافیکی بسیار عالی (HD) می باشد. گیم پلی جذاب و بسیار عالی بازی نیز به خودی خود کاربر را جذب می کند.

داستان بازی Alien Creeps TD در مورد حمله موجودات فضایی به کره زمین میباشند که با این کار قصد احاطه کردن زمین را دارند. شما نیز به عنوان یک فرمانده نظامی در بازی ایفای نقش خواهید کرد که باید بتوانید با استراتژیکی مناسب در برابر این موجودات فضایی ایستادگی کرده و آنها را نابود کنید. همان گونه که اشاره کردیم، بازی Alien Creeps TD به سبک استراتژیک طراحی شده است. در این بازی شما باید از برج های دفاعی استفاده کنید تا بتوانید از پیش روی نیروهای غریبه جلوگیری کنید. برج های دفاعی مختلفی در بازی قرار داده شده است که هرکدام از آنها قدرت ها و بعضا قابلیت های مختلفی دارند که با توجه به نیاز خود می توانید برج را در مکان مناسب قرار دهید تا به سمت نیروهای دشمن تیراندازی کنند.

نکته جالب در مورد بازی Alien Creeps TD که در بازی های مشابه کمتر مشاهده شده است، قابلیت استفاده از سربازها و نیروهای پیاده نیز وجود دارد و شما می توانید با قرار دادن نیروهای پیاده در مسیرهایی که مد نظر دارید، از جلو آمدن نیروهای غریبه جلوگیری کنید. در Alien Creeps TD برج هایی قرار گرفته اند که همگی انها مدرن هستند. یعنی شما از برج هایی استفاده خواهید کرد که نوع کشتار با استفاده از آنها به سبکی مدرن طراحی شده است. شما امکان ارتقاء دادن و افزایش قدرت این برج ها را نیز خواهید داشت و می توانید تا چندین سطح مختلف، آنها را ارتقاء دهید.

بدون شک، Alien Creeps TD یکی از بهترین بازی های سبک دفاعی (+استراتژیک) می باشد که تاکنون برای گوشی های اندروید عرضه شده است و تجربه ای بی نظیر را در گوشی همراه شما به ارمغان خواهد آورد. اگر شما نیز از طرفداران بازی های استراتژیک و به ویژه برج دفاعی هستید، توصیه می کنیم به هیچ وجه Alien Creeps TD را از دست ندهید . در ادامه نسخه معمولی + نسخه مود شده بازی در اختیار شما قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

محمد بازدید : 350 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود بازی اندرید تک تیرانداز Sniper 3D Assassin 1.9.2

 

به همراه نسخه مود شده

بازی Sniper 3D Assassin: Free Games یکی از بهترین بازی های تیراندازی برای اندروید می باشد که توسط کمپانی Fun Games For Free به صورت رایگان عرضه شده است. در بازی Sniper 3D Assassin: Free Games شما در نقش یک تک تیرانداز حرفه ای هستید که باید در ماموریت های سری و مخفیانه شرکت کنید و هدف مورد نظر را نابود سازید. در بازی Sniper 3D Assassin: Free Games به شما سلاح ها و تجهیزاتی که یک تک تیرانداز نیاز دارد داده یم شود همچنین با پشت سر گذاشتن مراحل و کسب امتیاز در بازی می توانید این سلاح ها را قدرتمنتر نمایید و با سلاح های جدیدی رو به رو شوید.این بازی جذاب با گرافیک بی نظیر خود شما را به یک تک تیر انداز حرفه ای تبدیل می کند. اگر از دوستداران بازی های تک تیرانداز هستید پس حتما بازی Sniper 3D Assassin: Free Games را امتحان کنید.

 

 

 

 

 

 

محمد بازدید : 251 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی دریفت Drift X Arena v1.0 از لینک مستقیم

دانلود بازی Drift X Arena v1.0

 

 

 

 

Drift X Arena یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب میباشد که برای اندروید منتشر شده است و یکی از بهترین بازی های دریفت می باشد. در این بازی باید نهایت تلاش خود را به کار گیرید و تا می توانید با سرعت بیشتری حرکت نمایید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. به یاد داشته باشید هرچه بیشتر دریفت بکشید و به موانع برخورد نکنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. به زودی حالت آنلاین بازی نیز اضافه خواهد شد و می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی نمایید. اگر شما هم به سرعت و دریفت علاقه دارید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید.

 

 

 

محمد بازدید : 530 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

*** دانلود رایگان بازی اندروید مسابقه شتاب Drag Racing از لینک مستقیم ***

Download drag racing Android Game

 

 

 

موضوع: مسابقه ای
نام پکیج: com.creativemobile.DragRacing
ورژن: ۱٫۶٫۵۲
حجم فایل: ۲۶٫۰۳ مگابایت
تاریخ بروزرسانی: ۲۰۱۵-۱۰-۰۷ ۱۲:۳۰:۵۸
امتیاز: ۴٫۴۱۰۱۳ امتیاز
تعداد رای:  ۲۲۳۲۱۶۳ نفر
تعداد نصب: >250,000 بار

 

Drag Racing 4×۴ یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه اندروید می باشد که اکنون نسخه جدیدی از این بازی با عنوان ۴×۴ که در آن ماشین های شاسی بلند قرار داده شده منتشر شده است. در این بازی زیبا شما باید با تعویض دنده ماشین در زمان مناسب بتوانید رقیب خود را پشت سر بگذارید و برنده مسابقه شوید. با گذشت مراحل پول بیشتری کسب خواهید کرد و با آن می توانید آیتم های جدید به ماشین خود اضافه نمایید.

 

 

 

محمد بازدید : 824 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (1)

.:: دانلود اخرین اپدید بازی محبوب کلش اف کلنز Clash of Clans 8.116.2 ::.

اپدید 6 بهمن 1394 کلش اف کلنز رایگان Clash of Clans 8.116.2

Clash of Clans v8.116.2 – آپـدیـت جدید بازی محبوب کـلـش آف کـلـنـز مخصوص آندروید

 

 

 

 

 

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استور از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

 

 

 

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

 

 

محمد بازدید : 251 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار زیبای نبرد های حماسی Vainglory 1.13.0

بازی هیجان انگیز نبرد های حماسی Vainglory 1.13.0

 

 

 

 

 

Vainglory به معنی واقعی کلمه گرافیکی ترین بازی در سبک نبردهای حماسی برای اندروید می باشد که علاوه بر گرافیک فوق العاده دارای گیم پلی بسیار طبیعی و دوست داشتنی است. بازی Vainglory به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است و دارای امتیاز ۴٫۴ از ۵ می باشد. این بازی جذاب ساخته ای دیگر از کمپانی Super Evil Megacorp می باشد که در آن شما باید یکی از شخصیت های بازی را انتخاب کرده و به مبارزه و ماجراجویی در یک سرزمین فانتزی و جادویی بپردازید.

 

 

 

 

 

 

محمد بازدید : 423 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

.:: دانلود رایگان بازی Dead Target: Zombie 1.6.6 HD هدف مرده زامبی ) ::.

دانلود نسخه مود شده بازی Dead Target: Zombie 1.6.6 هدف مرده : زامبی

دانلود رایگان بازی های HD جدید و قدیمی در کرد دانلود

 

در سال ۲۰۴۰، جنگ جهانی سوم رخ داد، مرزهای کشور تغییر کرد،پس از امضا قرارداد وزیر دفاع با شرکت CS برای انجام پروژه هدف مرده: تبدیل زندانیان به قاتلان شیطانی خیلی بد جنگ های مدرن پیشرفته پا به یک عصر جدید گذاشت . با این حال CS خیانت کرد و تهدیدی را به دنبال شیوع زامبی گسترش داد که به عصر نابودی منجر شد.نابودی کشور نزدیک و نزدیکتر میشود از زمانی که زامبی ها شهری را گرفتند  نشان دادند واقعا جدی هستند.عملیات آخر زمان توسط گروهی ویژه برای جمع آوری اطلاعات و جلوگیری و جمع آوری زامبی ها شکل گرفت.بیش از حد همه چیز بد را اشتباه رفت،

 

دانلود این بازی زیبا در ادامه مطلب

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 535
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 474
  • باردید دیروز : 899
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,712
  • بازدید ماه : 4,069
  • بازدید سال : 18,364
  • بازدید کلی : 2,389,825